ביחידת "מגן" מבהירים: לא המלצנו להמשיך את אבטחת משפחת נתניהו

איתי גדסי 1 Comment on ביחידת "מגן" מבהירים: לא המלצנו להמשיך את אבטחת משפחת נתניהו

ביחידה הבהירו: "האמירות שיוחסו ליחידת "מגן" אינן נכונות. חוות הדעת המקצועית של גורמי שירות הביטחון הכללי, המליצו לבטל את אבטחת משפחתו של יו"ר האופוזיציה"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר טענת ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו כי יחידת "מגן" דרשה להמשיך את אבטחת בני משפחתו, באגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, האחראי על יחידת "מגן" מבהירים כי הטענה איננה נכונה. "האגף אינו מפרט עמדות מקצועיות המוצגות בפני ועדות שרים. עם זאת, נבהיר, כי האמירות שיוחסו ליחידת "מגן" אינן נכונות", מסרו.

"עוד נחדד, כי יחידת "מגן" הינה גורם ביצועי, לא מודעיני, וככזו היא נסמכת על חוות הדעת המקצועית של גורמי שירות הביטחון הכללי (שב"כ), אשר המליצו לבטל את אבטחת משפחתו של יו"ר האופוזיציה", מסרו ב"מגן".

בסביבת נתניהו מגיבים: "החלטה שערורייתית המתירה את דמנו"

כאמור, מוקדם יותר בסביבתו של ראש הממשלה לשעבר להחלטה להסיר את האבטחה מבני משפחתו ומתחו עליה ביקורת חריפה "החלטה פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה של רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר נתניהו ובניו".

סופית: תוסר האבטחה מרעייתו וילדיו של נתניהו

בסביבת ראש הממשלה לשעבר לטענו: "בניגוד לדיווחים, הוועדה התעלמה לחלוטין מחוות הדעת המקצועית של יחידת האבטחה של משרד ראש הממשלה ״מגן״, שאחראית לביטחונם של רעיית ראש הממשלה לשעבר ובניו, ודרשה את המשך אבטחתם. יחידת ״מגן״ קבעה שהלכי רוח קיצוניים בחלקים מהציבור מסכנים את ביטחונם של רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר ובניו, ומחייבים את המשך אבטחתם על פי ההחלטה המקורית של הוועדה לענייני אבטחה. ההחלטה המקצועית של ועדה זו בוטלה באופן שרירותי ע״י ועדת השרים בראשות מתן כהנא, ימים ספורים אחרי שקיבלו את השלטון".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    טרומפ פשוט לא יודע להפסיד זה כל הסיפור אם היה לו גרם בגרות נפשית היה מבין שנתניהו הוא מייצג מדינת ישראל ומשכך לא היה יכול לחכות עד שטרמפ יודה בתבוסתו